Dviejų dienų mokymai „Socialinių tinklų valdymas: komunikacija ir reklama“

2022-04-12 - 2022-04-14 09:00 - 12:30
Nuotoliniu būdu rasa@svi.lt +370 41 595500

Šiandien jokia organizacija ar įmonė negali gyventi be reklamos ir komunikaijos socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“ ar kituose. Tai yra efektyviausias būdas pasiekti šimtus tūkstančių vartotojų greitai ir pigiai. Daug kam šis reklamos būdas atrodo kaip labai sudėtingas, visgi taip nėra – tereikia suprasti vartotoją bei žinoti kelis pagrindinius dalykus – kaip tinkamai administruoti socialinių tinklų paskyras bei kaip jas tinkamai išnaudoti kasdienėje komunikacijoje.

Kviečiame į dviejų dalių komunikacijos socialiniuose tinkluose mokymus, kurių metu komunikacijos ekspertas ir firsty.lt platformos lektorius Povilas Žarnauskas pasakos apie komunikacijos subtilybes socialiniuose tinkluose.

Vienos dienos mokymo trukmė – 3,5 val.  Bendra trukmė 7 val.

Preliminari mokymų programa:

1 diena – įžanga:

  • Socialinių tinklų (toliau ST) apžvalga bei specifikacija;
  • Buvimas ir darbas ST: ką reiškia būti socialiniuose tinkluose, verslo keliami tikslai ir su tuo susijęs darbas/pastangos;
  • Besikeičiantys vartotojų įpročiai ir ST svarba;
  • Komunikacijos ST planavimas: auditorijos nustatatymas, komunikacijos plano sukūrimas, įrašų kategorijos ir dažnis, nuoseklumas, plano vykdymas;
  • Rezultatų matavimas: trumpas žvilgsnis į matuojamus rodiklius (Google Analytics);
  • Komunikacijos sėkmės ir nesėkmės.

2 diena – gilinimasis:

  • Mokama reklama ir jos galimybės: Facebook, Instagram, Youtube mokamos ir nemokamos reklamos palyginimas;
  • Facebook reklamos platforma iš arčiau. Galimybės ir grėsmės;
  • Pagrindiniai skirtumai lyginant su Google Ads reklama ir platforma;
  • Pasiruošimas reklamai Facebook’e – puslapio kūrimas, informacijos pildymas, vizualaus sprendimo pavyzdžiai ir patarimai, Facebook reklamos paskyros sukūrimas ir paruošimas naudojimui;
  • Facebook puslapio auditorijos auginimas. Auditorijos dermė su verslo strategija ir keliamais tikslais;
  • Reklamų tipai ir optimizavimo strategijos;
  • Facebook Pixelis ir jo svarba reklamoje: trumpas žvilgsnis į pakartotinės rinkodaros įrankį, galintį sumažinti reklamos kaštus ir išauginti pardavimus;
  • Facebook puslapių ir reklamos KPI (Key Performance Indicators – liet. Svarbiausi veiklos rodikliai);
  • „Chat botų“ panaudojimas Facebook komunikacijoje („Chatbot“ – liet. Kompiuterio programa, kuri internete simuliuoja pokalbį su žmogumi vartotoju);
  • Praktiniai patarimai ir atvejų analizė: pavyzdžiai iš realaus gyvenimo.

Mokymai vyks Zoom platformoje. Užsiregistravusiems dalyviams prisijungimai bus nusiųsti prieš mokymą.

Būtina registracija el.p. rasa@svi.lt. Registruojantis prašome nurodyti vardą, pavardę, mokymo įstaigą ar organizaciją, kurią atstovaujate, mob.nr.

Mokymuose gali būti fotografuojama ir filmuojama, dalyvaudami duodate sutikimą šios medžiagos viešinimui.

Verslo subjektų mokymo programą finansuoja Šiaulių miesto savivaldybė.