„Komandos įtraukimas į komunikaciją socialiniuose tinkluose formuojant įmonės ekspertinį ir darbdavio įvaizdį“

2020-10-14 - 2020-10-14 10:00 - 12:00
Online rita@svi.lt +37068795057

Šiuo metu, kuomet socialiniais tinklais naudojasi apie 80 proc. Lietuvos gyventojų (18-34 m. – iki 95 proc.), įmonės komunikacija gali tapti keliskart efektyvesnė, jeigu joje dalyvaus įmonės darbuotojai. Kaip to pasiekti, kad jūsų komandos žmonės jaustųsi įmonės dalimi ir norėtų dalintis naujienomis apie ją? Pavyzdį turi rodyti lyderis. Jo komunikacija komandą gali įtraukti arba atstumti.

2 val. seminare – apie lyderio komunikaciją ir jos įtaką ekspertinei bei darbdavio komunikaciją ir komandos įtraukimą į šiuos procesus.

I dalis.

Lyderio komunikacija ir komandos rolė joje.

Ekspertinė komunikacija ir darbdavio įvaizdis. Kuo skiriasi?

 

II dalis.

Komandos motyvavimas komunikuoti.

Kiekvienas darbuotojas – įmonės komunikacijos veidas. Realybė ar utopija?

 

Mokymai skirti jaunimui.

Mokymo trukmė: apie 2 val.

Mokymas bus transliuojamas tik užsiregistravusiems dalyviams, kurie likus 23 val. iki mokymo gaus visą būtiną informaciją apie prisijungimą.

Tel. pasiteiravimui 8 687 95057

 

Lektorius Arūnas Armalis

Nuo 2010 m. vadovauja ryšių su visuomene agentūrai „Opinio“, turi 23 metų komunikacijos darbo patirtį versle, viešajame sektoriuje bei žiniasklaidoje. Ekspertinės sritys: ryšiai su visuomene, ryšiai su žiniasklaida, komunikacija socialiniuose tinkluose, vidinė komunikacija ir įmonės/organizacijos komunikacijos struktūra.

 

logo

Arūnas Armalis